Aşırı kilolarıyla özdeşleşen Şahan Gökbakar ketojenik diyetle 130 kilodan 102 kiloya düştü

Aşırı kilolarıyla özdeşleşen Şahan Gökbakar, kilo vermek için mide ameliyatı olmak yerine beslenme şeklini değiştirdi. Komedyen, ketojenik diyetle 130 kilodan 102 kiloya düştü.

Yıllardır kilolarıyla başı dertte olan Şahan Gökbakar, son dönemde bir hayli zayıfladı. Mizahtaki başarısının yanı sıra mutlu aile hayatıyla da örnek olan 38 yaşındaki Şahan, nasıl kilo verdiğini anlatırken de yine kendisiyle aynı sorunu yaşayanlara örnek oldu. Son dönemde artan mide ameliyatlarına da karşı olan Şahan Gökbakar, şöyle dedi:


YARDIMCISI EŞI...
"Son dönemlerde en çok duyduğum şey 'Zayıflamışsınız' ve beraberinde gelen birçok soru... Mide ile ilgili herhangi bir operasyon geçirmedim. Tamamen yeme-içme değisikliği yaptım... Geçen Kasım ayı itibariyle 'ketojenik beslenme' uyguladım... 5-6 ay gibi bir sürede toplamda 27-28 kilo verdim. Bir süre de fazla kasmadan devam edip biraz daha kilo vereceğim.

Tüm kilo vermek isteyenlere azim, kararlılık ve irade dilerim." Şahan Gökbakar'ın bu süreçte ise en büyük yardımcısı mutfakta marifetiyle bilinen eşi Selin Hanım oldu...

MUCIZE DİYETLE YENİDEN DOĞDU
Ketojenik diyet; karbonhidrat alımını büyük ölçüde azaltmayı ve bu kesintiyi yağ ile değiştirmeyi amaçlar. Balık, et, tereyağı, yumurta, fındık, peynir, kuruyemişler, zeytinyağı, hindistancevizi yağı ve düşük karbonhidratlı sebzeler yiyebilirsiniz.

Selin Gökbakar, yaptığı ketojenik besinlerle eşini zayıflattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.