Güldüren kampanya

Cem Yılmaz'ın son filmi 'Ali Baba ve 7 Cüceler'i 15 günde 1 buçuk milyon kişi izledi. Komedyen, 2 milyonu aşmak için 'bedava bilet' kampanyası düzenleyecek

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 02 Aralık 2015 Güncelleme 02 Aralık 2015, 00:00
Güldüren kampanya

İÇİNDEKİLER

Ünlü komedyen Cem Yılmaz'ın son filmi 'Ali Baba ve 7 Cüceler', gişede beklenilen rakamların bir hayli altında kaldı. 13 Kasım'da vizyona giren filmi bugüne kadar 1 milyon 531 bin 623 kişi seyretti. Film, Almanya'da da beklenilen ilgiyi görmezken sadece 25 bin gurbetçi 'Ali Baba ve 7 Cüceler'i izlemeyi tercih etti.

DAHA ÖNCE DE KAMPANYA YAPILDI
Film vizyona girmeden önce Pepsi ile 'bedava bilet' kampanyası yapan Cem Yılmaz, şimdi de 2 milyon gişeyi aşmak için yeni bir kampanya yapılmasını planlıyor. Belirli sayıda ürün alanlara bedava dağıtılacak olan 'Ali Baba ve 7 Cüceler' sinema biletleri sayesinde hem vatandaşın yüzü gülecek hem de 2 milyon barajını aşacak olan Cem Yılmaz, rahat bir nefes almış olacak.

15 LİRADAN SATILIYOR
Yılmaz'ın filmdeki cüceleri, bir diğer sponsor firma olan Metro Market'te satılıyor. Her biri 15 liradan satılan cücelerden 7 tane alana 1 tane de bedava veriliyor.