Yeni Polo yüzünü gösterdi

VW’nin küçük sınıf temsilcisi Polo, altıncı neslinde, büyüyen boyutları ve çağa uygun elektronik donanımlarıyla rakiplerine gözdağı veriyor...

Küçük sınıf, diğer deyişle B segmenti, Avrupa'da olduğu gibi Türkiye'de de önemli pazar payına sahip. Bu sınıfın önemli oyuncularından olan Polo, 8 yıl sonra tamamen yenilendi. Tasarım açısından bakıldığında eski nesille bağlantılar korunurken, modern çizgilerle taze görünüm elde edildiği görülüyor. Polo, VW Grubu'nun MQB adı verilen modüler platformunun küçük sınıf versiyonu üzerinde yükseliyor. Uzunluğu 81 mm'lik artışla 4053 mm'ye ulaşan Polo'nun aks mesafesi de 94 mm artışla 2564 mm'ye çıkarılmış. Bir diğer önemli büyüme de genişlikte yaşanmış; 69 mm artışla 1751 mm. Bagaj hacmindeki 71 litrelik artış da kayda değer. Yeni Polo'nun benzinli motor yelpazesi 1.0 litrelik, 3 silindirli motorla başlıyor. Bu motorun 65 HP ve 75 HP güç üreten 2 versiyonu kaputun altında yer alacak. Türkiye pazarı için daha önemli olan motorsa 1.0 litrelik turbo beslemeli TSI motor. 95 HP ve 115 HP olmak üzere 2 güç versiyonuna sahip olan 1.0 TSI'nın üstünde ise 1.5 EvoTSI bulunacak. Yeni geliştirilen bu motorun gücüyse 150 HP. Polo'nun en hızlı versiyonu olan GTI'da ise 200 HP'lik 2.0 TSI motor görev yapacak. Dizel motor cephesinde ise 1.6 litrelik TDI'nın 80 HP ve 95 HP güç üreten 2 versiyonu sunulacak. Turbo beslemeli benzinli motorlarla 95 HP'lik dizelde 7 ileri vitesli DSG otomatik şanzıman da alınabilecek.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.