Sağlık Bakanlığı atama kılavuzu açıklandı mı? Sağlık Bakanlığı 8844 personel alımı kadro dağılımı nedir?

Sağlık Bakanlığı personel alımları her dönemde yoğun ilgi görüyor. ÖSYM Başkanı Prof.Dr.Halis AYGÜN konu ile ilgili müjdeyi verdi. Aygün açıklamasında, bu hafta kılavuzun yayınlanacağını, başvuruların ise 14 Şubat ve 20 Şubat tarihleri aralığında alınacağını duyurdu. Sağlık Bakanlığı personel alımları ile ilgili güncel açıklamaları haberimiz içerisinden takip edebilirsiniz. Ayrıca İŞKUR üzerinden 1 Hasta Bakımevi Müdürü, 3 Hasta Bakımı Teknisyeni, 10 Hasta Danışmanı, 25 Hasta Kabul-Kayıt Görevlisi, 1 Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi, 6 Hasta Refakatçisi, 79 Hasta ve Yaşlı Bakım Elemanı, 115 hemşire ve 15 ebe olmak üzere toplamda 255 sağlık personeli alımı yapılacak?

Sağlık Bakanlığı 8844 personel alımı kadro dağılımı ve açıklamalar için araştırmalar devam ediyordu. Bu bağlamda Sağlık Bakanlığı 2020 yılı kamu personeli alımında tercih tarihleri açıklandı. ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün yaptığı açıklamada atama tarihlerine yer verildi. Aygün yaptığı açıklamada, "8844 kadro için Sağlık Bakanlığı sözleşmeli pozisyonlarına yerleştirme kılavuzunun bu hafta yayınlanacağını belirtti." ifadelerini kullandı. Başvurular ise 14-20 Şubat tarihleri arasında alınacak. Peki Sağlık Bakanlığı 8844 personel alımı kadro dağılımı detayları takvim.com.tr'de sizlerle

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA GEÇİNİZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.