Eurovision maNga'yı liderliğe yükseltti!

Mayıs ayında en çok maNga konuşuldu! Medya Takip Merkezi'nin 'ayın magazin gündemi' raporuna göre; Türkiye'yi Eurovision ikinciliğine taşıyan grup, gündemin de lideri oldu

'We Could Be The Same' şarkısıyla Türkiye'ye Eurovision ikinciliği getiren maNga, mayıs ayının 'gündem birincisi' oldu.

SEKİZ KAT ARTIŞ OLDU
Medya Takip Merkezi'nin (MTM), düzenli olarak hazırladığı 'ayın magazin gündemi' raporu sonuçlarına göre; maNga geçtiğimiz ay 1.892 kez medyaya yansıdı. Grubun nisan ayındaki haber sayısında sekiz kat artış yaşandı.
SÜPERSTAR'A İKİNCİLİK
MTM verilerine göre; mayıs ayının en çok konuşulan ikinci ismi ise Ajda Pekkan oldu. Önceki aya oranla haber sayısında önemli bir artış olan Süperstar, ay boyunca tüm mecralar toplamında 1.040 habere konu edildi.
DEMET'İN 'ZİRVE' KEYFİ
Yeni albümü 'Zirve'yi Maslak Venue'de tanıtan Demet Akalın, yeni şarkıları ve klip çalışmalarıyla büyük ilgi gördü. Özel hayatıyla da sıkça gündeme gelen Akalın, geçtiğimiz ayın en popüler bir diğer yüzü oldu. 'Zirve' ile reytingi artış gösteren Akalın, gazete, dergi, TV kanalı ve haber sitelerinde 892 kez haber oldu.
ÇATAL İŞE YARADI
Yazla birlikte konser maratonunu hızlandıran Serdar Ortaç'ın da geçtiğimiz ay popülaritesi arttı. Üniversitelerin bahar şenliklerinde sahne alan Ortaç'ın, Hacettepe Üniversitesi'ndeki konseri sırasında 'çatallı protesto'ya uğraması; magazin gündeminde geniş yer aldı. Ortaç'ın, medyaya yansıma oranında yüzde 186'lık artış yaşandı. İbrahim Tatlıses'in popülerliğinde ise tıpkı Hülya Avşar gibi belirgin bir gerileme gözlendi.
AVŞAR KIZI'NDA GERİLEME VAR
Geçtiğimiz aylarda şov dünyasına yeniden hızlı bir giriş yapan Hülya Avşar'ın popülaritesi mayıs ayında düştü. Bikinili ve göbekli fotoğraflarıyla basına yansıyan Avşar Kızı'nın, geçtiğimiz ay 487 haberi yayımlandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.