Takvim

Bugünkü
Takvim
  • Güncel
  • 16.09.2020 19:58
  •  - 
  • Son Güncelleme:
  •  
  • 16.09.2020 20:47
ABONE OL

yandaşı a doymuyor! ‘Hata yaptık, özür dileriz’

Skandal ve manipülatif haberleriyle gündeme gelen yandaşı , yayınladığı "Bakan yardımcısı kendi şirketine ihale verdi" başlıklı haberi de çıktı. Daha sonra haberi yayından kaldıran Halk TV, ‘Hata yaptık, özür dileriz’ açıklamasında bulundu.

Halk TV yalana doymuyor!

Skandal ve manipülatif haberleriyle gündeme gelen CHP yandaşı Halk TV, yayınladığı "Bakan yardımcısı kendi şirketine ihale verdi" başlıklı haberi de yalan çıktı.

Haberi yayından kaldıran Halk TV, 'Hata yaptık, özür dileriz' dedi.

İŞTE ÖZÜR METNİ
Özür metninde şu ifadeleri kullandı: "Çevre ve Şehircilik Bakan Yardımcısı Fatma Varank'ın Yönetim Kurulu Üyesi olduğu GEDAŞ'ın, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan aldığı 593 bin liralık ihaleyi konu alan Halk TV'de "Ballı ihale", halktv.com.tr'de "Bakan yardımcısı kendi şirketine ihale verdi" başlıklı haberimizi yayından kaldırdık. Çünkü hata yaptık.

Geçmişteki bazı örneklerin verdiği yanılgıyla yeterli teyit mekanizmasını işletmediğimizi fark ettik. GEDAŞ'ın, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na bağlı TOKİ'nin bir iştiraki olduğu ve bakanlığın, açtığı bir ihalede kendi iştirakine öncelik vermesinin doğal, hatta yerinde olduğunu atladık.

Teyit mekanizması tam olarak işletilmeden halktv.com.tr ve Halk TV Ana Haber'de yayınlanan haberimizi, başta Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ve Çevre ve Şehircilik Bakanı Yardımcısı Fatma Varank'ın kişilik haklarına zarar verdiği gerekçesiyle yayından kaldırdık.

Haberimizde yapılan hata nedeniyle başta Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Bakan Yardımcısı Fatma Varank ve Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank olmak üzere, izleyicilerimiz ve okuyucularımızdan özür dileriz..."