MEB 2020 LGS nakil başvuru tarihleri ve liselerin boş kontenjanları taban tavan puanları yüzdelik dilimleri... E okul giriş ekranı!

E okul giriş ekranı! E okul Veli Bilgilendirme Sistemi LGS tercihlerinin bugün açıklanmasıyla birlikte öğrenci ve veliler tarafından araştırılıyor. E-okul VBS Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından öğrenci ve velilerin hizmetine sunulan en önemli ve güncel sayfa. Veli ve öğrenciler sayfa üzerinden eğitim dönemlerinde sınav sonuçları ve devamsızlık bilgilerine ulaşabiliyorken, şimdi de LGS tercih sonuçları bu sayfa üzerinden öğreniliyor. İşte e Okul giriş sayfası... LGS tercih başvuruları 20-29 Temmuz tarihleri arasında kabul edildi. Peki LGS boş kontenjanlar belli oldu mu? İşte LGS nakil tarihleri...

E okul VBS sistemi üzerinden LGS tercih sonuçları öğreniliyor. Eğitim dönemi boyunca E-Okul üzerinden yazılı ve sözlü sınav notlarının yanı sıra devamsızlık bilgileri de yer alıyor. Ancak E-okul şimdi LGS tercih sonuçlarını öğrenmek isteyen öğrenci ve velilerin yakın markajında. Milli Eğitim Bakanlığı'nın ( MEB) yayınladığı LGS tercih sonuçları sorgulama yani E-okul girişi ekranı haberimizde. MEB tarafından açıklanan ortaöğretim kurumlarına yönelik tercih ve yerleştirme kılavuzuna göre LGS tercih sonuçları bugün açıklandı. Peki LGS nakil başvuruları ne zaman başlayacak? Boş kontenjanlar ne zaman belli olacak? Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) yayınladığı takvimle LGS nakil başvuru tarihlerini belirtti. İşte nakil tarihleri

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.