LGS lise boş kontenjanları sayfası! LGS 2. tercih boş kontenjan lise taban tavan puanları... e-okul.meb.gov.tr adresinde...

LGS lise boş kontenjanları ve lise taban puanları e-okul.meb.gov.tr adresinden erişime açılacak. MEB tarafından yapılan açıklamaya göre, LGS 2020 lise boş kontenjan bilgileri, tercih sonuçlarının açıklanmasının ardından duyuruldu. LGS 2. tercih sürecinde faydalı olacak lise boş kontenjan bilgileri ve lise taban puanlarına sayfamızdan ulaşabilirsiniz. 1. Nakil tercih başvurularının alınmasının ardından öğrenciler Ağustos'un ilk haftasında 2. Nakil tercih başvuruları yapabilecek. Peki, tercih sonuçları sonrası lise boş kontenjanları nasıl oldu? İşte, lise boş kontenjanları ve lise taban puanları hakkında merak edilenler!

Lise boş kontenjanları açıklandı mı? MEB LGS boş kontenjan bilgileri ve lise taban tavan puanları öğrenciler tarafından sorgulanıyor. MEB tarafından LGS tercih sonuçları bugün açıklanacak. MEB takvimine göre 1. Nakil tercih başvurularının ardından 2. Nakil tercih başvuruları başlayacak. İstediği okula yerleşemeyen öğrenciler de lise boş kontenjanları ne zaman açıklanacak sorusuna yanıt arıyor. Lise boş kontenjanları ve lise taban tavan puanları LGS 2. tercih döneminde öğrencilerin işine yarayacak. Yapılan tercihler sonucu hiçbir okula yerleşemeyen adaylar okullarda boş kalan kontenjanlara göre nakil başvurularını yapacak. 1 nakil başvuruları 10-14 Ağustos'ta yapılacak. Sonuçlar ise 17 Ağustos'ta açıklanacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.