2020 YKS üniversite tercih kılavuzu: Üniversite taban puanları ve 2 yıllık / 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal bölümler…

YKS 2020 tercih kılavuzu yayınlanmasının ardından tercihlerini şekillendirmeye başlayan öğrenciler üniversite puanları içi araştırmalarını sürdürürken bir yandan da 2 ve 4 yıllık bölümleri inceliyor. Peki, tercih kılavuzunda sayısal, sözel eşit ağırlık bölümleri neler? YÖK Atlas, Yükseköğretim Kurumları'nın (YÖK) özellikle tercih sürecinde üniversite adaylarına doğru tercih yapmaları için destek olacak bir program olarak tasarlandı. YÖK Atlas, lisans tercih sihirbazında son 4 yılın taban başarı sıraları, puan türü değişen programların eski puan türündeki taban başarı sıraları, şehre, üniversite türüne, burs oranlarına, öğretim türüne göre arama yapma imkanı sunuluyor.

2020 YKS üniversite tercih kılavuzu: 2020 YKS üniversite tercihleri başladı. Öğrenciler tercih yaparken üniversite puanları ile 2 yıllık ve 4 yıllık bölümlerin kontenjanlarını merak ediyor. Tercih kılavuzu sayesinde ile bilgi sahibi olacak öğrenciler 14 Ağustos'a kadar YKS tercihlerini yapacaklar. Ön lisans tercih sihirbazında ise son 2 yılın taban başarı sıraları, puan türü değişen programların eski puan türündeki taban başarı sıraları, şehre, üniversite türüne, burs oranlarına, öğretim türüne göre arama yapma imkanı sunuyor. İşte Üniversite taban puanları ve 2 yıllık / 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal bölümler…

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.