CHP'nin İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu tutmadığı sözlerini yine sıraladı

Geçtiğimiz günlerde Şişli'de bir programa katılan CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, "İstanbul'da 1 milyon 170 bin 0-5 yaş arası çocuk var. Biz bu kentin çocuğunu düşüneceğiz" diyerek seçim vaadinde bulundu. Oysa Beton Ekrem'in belediye başkanlığı yaptığı Beylikdüzü için 2014'te verdiği "her mahalleye bir kreş" sözünü tutmadığı ortaya çıktı.

Geçtiğimiz salı günü Şişli Belediyesi'nce yaptırılan "Mehmet Emin Sungur Çocuk Bakımevi" açılışına katılan CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ekrem İmamoğlu, programda yaptığı konuşmada, "Çocuklar için kreş açmak" birinci önceliğimizdir demişti. İstanbul'da 0-4 yaş arası 1 milyon 170 bin çocuğun olduğunu söyleyen İmamoğlu, "Çocuklar için kreş açmak, çocuk-anne eğitimi, kadınların hayata tutunmalarını sağlamak birinci önceliğimiz" ifadelerine yer vermişti.
Kreşler için "birinci önceliğimizdir" diyen İmamoğlu'nun 2014 yerel seçimleri için söz verdiği 10 kreşten sadece birini açtığı ortaya çıktı.


'10 KREŞ SÖZÜ' HAYAL OLDU
İmamoğlu'nun 2014 yerel seçimlerinden sonra, verdiği 'Her mahalleye bir kreş' vaadi hiç gerçek olmadı. 10 mahallesi bulunan Beylikdüzü'de, sadece Adnan Kahveci Mahallesi'nde kreş açıldığı belirlendi. Bugün ise İmamoğlu, yerine getirmediği vaatlerin aynısını yeniden tekrarlamış oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.