İnfaz emri Kiraz’ın telefonundan

Şehit Savcı Kiraz’ın telefonundan Yunanistan’daki örgüt yöneticilerini arayan ve 8 görüşme yapan DHKP-C’li teröristlerin ‘öldürün’ emrini aldığı ortaya çıktı.

Gezi Parkı eylemlerinde hayatını kaybeden Berkin Elvan soruşturmasını yürüten Cumhuriyet Savcısı Mehmet Selim Kiraz'ın 31 Mart 2015'te DHKP-C'li teröristler Şafak Yayla ve Bahtiyar Doğruyol tarafından makamında şehit edilmesine ilişkin dosyada sona yaklaşılıyor. Ekipler hem Şehit Savcı Kiraz'ın, hem de suikastı yapan DHKP-C'li iki teröristin telefonlarını incelemeye aldı.

8 KEZ ARAMA YAPMIŞLAR
Yapılan incelemede, teröristlerin saatlerce rehin tuttuğu Savcı Kiraz'ın telefonunu kullandıkları ve 8 numara ile görüştükleri belirlendi. Numaralardan 1'i Bulgaristan, 2'si ise Yunanistan'a ait. Teröristler, 'Savcıyı öldür' talimatını aldıkları Yunanistan'daki örgüt yöneticilerini aradıkları tespit edildi. Teröristlerin Yunanistan'da aradıkları numara yine DHKP-C'li Harika Kızılkaya'ya ait. Emniyet, bu numaranın yalnızca Kızılkaya'nın değil, örgütün yöneticileri tarafından da kullanıldığını değerlendiriyor.

ERDEN YUNANİSTAN'I 4 KEZ ARAMIŞ
Emniyet Yunanistan'da terörist Harika Kızılkaya'ya ait bu numara ile olay günü sürekli görüşen bir isim daha tespit etti. Bu kişi ise geçtiğimiz günlerde terör örgütü yöneticiliğinden tutuklanan avukat Şükriye Erden. Erden'in Savcı Kiraz'ın rehin tutulduğu saatlerde 16.30, 20.26, 20.59, 22.09'da Yunanistan'la 4 kez telefon görüşmesi yaptığı tespit edildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.