Kim Milyoner Olmak İster yarışmasının sezon finalinde 250 bin liralık soru açıldı, nefesler tutuldu... Ancak liseli gencin 1 milyon lira hayali yeni sezona kaldı
19 yaşındaki lise son sınıf öğrencisi genç, Kim Milyoner Olmak İster'de tarih yazdı! Sezon finalinin yapıldığıgece 1 milyon liralık soruyaulaştı. Heyecanın zirve yaptığı bölümde son soruda süre bitti. Murat Yıldırım'ın sunduğuatv'nin reyting rekortmeniyarışması 'Kim MilyonerOlmak İster'de Çağdaş İrfan Yıldırım fırtınası esti. 125 bin TL'lik "Paul McCartney, TheBeatles'in A Day in The Lifeşarkısının sonuna yerleştirdiğisesin sadece hangi hayvantarafından duyulabileceğinisöylemiştir?" sorusunda telefon jokeri hakkını kullanan Galatasaray Lisesi öğrencisi Yıldırım, arkadaşı yerine kendi hafızasına güvendi ve 250 bin TL'lik soruya ulaştı. Çağdaş İrfan Yıldırım, 250 bin TL değerindeki, "Bir kız banaemmi dedi neyleyim sözühangi halk ozanına aittir?" sorusuna doğru cevap verdi. Sorunun şıkları arasında, ErcişliEmrah, Dadaoğlu, Aşık Daimive Karacoğlan vardı. Yarışmacı D şıkkı olan 'Karacaoğlan'doğru yanıtı ile, 1 milyon liradeğerindeki soruya kadarçıktı. Ancak tam bu esnada yarışamanın süresi doldu. Başarısıyla göz dolduran Çağdaşİrfan Yıldırım ve izleyiciler 1 milyon TL değerindeki soruyu yeni yayın döneminde görebilecek. Genç yarışmacı bu yazı zor geçirecek...
19 yaşındaki Galatasaray Lisesi son sınıf öğrencisi Çağdaş İrfan Yıldırım, 250 bin liralık soruya verdiği D şıkkı cevabıyla 1 milyon liralık soruya ulaştı.
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.
Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.
İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi
hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.
Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların
maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.