Anlamlı dalış

Rekortmen sporcumuz Şahika Ercümen, kuraklık ve yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalan Sapanca Gölü'ne daldı; 'Sapanca yok olmasın' dedi...

Yağmurlar kesildi; kuraklık tehlikesi kapıya dayandı. Birçok bölgede yağmur dualarına çıkılırken; barajlardaki düşen doluluk oranları korku yarattı. Dünya serbest dalış rekortmeni sporcumuz Şahika Ercümen de, yaşanan kuraklık ve yok olma tehlikesine dikkat çekmek için Sapanca Gölü'ne daldı.
DERİNLİK DE GENİŞLİK DE AZALDI
Gölün hem derinliğinin hem de genişliğinin azaldığını söyleyen Ercümen, "Dünyada birçok göl yok oldu. Buna Sapanca Gölü'nü eklemek istemiyoruz ve onu kurtarmak için sesimiz duyurmaya çalışacağız" dedi. Sapanca Gölü altında uçak enkazını inceleyen Ercümen sualtı görüntüleme yönetmeni Tahsin Ceylan tarafından fotoğraflandı.
4 AYDA 1.5 METRELİK SU KAYBI
Tahsin Ceylan'ın geçen yıl Ekim ayında başlanan uçak enkazı inceleme çalışmalarında 8 metre derinlikte ulaşılan enkaza şimdi 6.5 metrede ulaşıldığı öğrenildi. Sapanca Gölü'nün 4 ayda derinlemesine 1.5 metre su kaybı yaşadığı dalgıçlar tarafından açıklandı. Öte yandan, gölde az da olsa balık sürülerinin olduğu belirtildi.
YARIŞLAR ERTELENDİ
Türkiye Kayak Federasyonu, Kayseri'de yapılması planlanan Balkan Kayak Şampiyonası'nı erteledi. Federasyon Başkanı Özer Ayık, "Erciyes Kayak Merkezi'nde 5-9 Mart tarihlerinde yapılması planlanan organizasyonu pistlerde yeterli kar olmaması nedeniyle ertelemek zorunda kaldık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.