Bu reklamlarda, 'Tıklama Başına Maliyet' (CPC) ve 'Görüntüleme Başına Maliyet' (CPM) olarak bazı kriterler yer alıyor" dedi. Kırık, Türkiye'de tıklama başına elde edilen gelirin 7 kuruş ile 4 lira arasında değiştiğini söyledi. CPM'nin gelirinin de 1 reklam için 5-15 kuruş arasında değiştiğini anlatan Kırık, şöyle konuştu: "Bir video içerisinde 5 reklam yer aldığı düşünülürse gelirin 25 ile 75 kuruş olduğunu söyleyebilmek mümkün. Youtuberların reklam alabilmesi için en az bin aboneye sahip olması, 10 bin kez izlenme oranını elde etmesi ve bir yıl içerisinde en az 4 bin saat görüntülenme alması gerekiyor."
ÖNCEKİ RESİMLER İÇİN TIKLAYINIZ