Kehanet kitabı Ahbarüz Zaman corona virüsü bildi mi? Ahbar-u Zaman tüyler ürpertti 'Mayısta deprem'

Dünyada büyük çaplı bir felaket yaşandığında ortaya bir takım kahinler ve kehanetleri ortaya çıkıyor. Baba Vanga ve Nostradamus bunların başlıcaları. Zaman zaman kehanetlerinin tuttuğunu söylesek yanlış olmaz... Kısa bir süre önce sosyal medyada dönen bir 'Kehanet kitabı' ortalığı karıştırdı. Bahsedilen kitabın adı Ahbar-u Zaman (Ahbarüz Zaman) yazarı ise İbrahim Bin Salukiyye. Sosyal medyada bir anda ortalığı karıştıran ise kitapta yer alan bir pasaj. Pasajda 2020 yılında şimdiki corona virüse benzer bir salgın hastalığı işaret ettiği, çekirge istilasından bahsedildiği daha kötüsü Mayıs ayında bir deprem beklendiği görülüyor. Bir süre önce de ABD'li medyum Sylvia Brown ile Lindsay Harrison'ın 15 yıl önce kaleme aldığı Kehanetler kitabında corona virüsü benzeri bir salgından bahsettiğini ortaya koymuştu. Peki Ahbarüz Zaman isimli kitapta geçen ifadeler gerçek mi? İbrahim Bin Salukiyye kimdir? İşte detaylar...

Koronavirüs salgının ortaya çıkmasıyla birlikte bütün dünyada bir panik durumu hakim. Salgının küresel boyutlara ulaşması yine küresel bir mücadeleyi beraberinde getirdi. Öte yandan pek çok farklı 'kehanet'i de görür olduk şu sıralar. İşte onlardan biri daha. Geçtiğimiz günlerde sosyal medyada ve WhatsApp gruplarında sık sık gönderilen Ahbar-u Zaman isimli bir kitapta yazılanlar ise görenleri şaşkına uğrattı.


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.