Hatayspor yenilgisi sonrası Fatih Terim çileden çıktı! Futbolculara ültimatom...

Süper Lig'in 32. haftasında konuk olduğu Hatayspor deplasmanında silik bir oyun ortaya koyan Galatasaray'da maçın ardından çok sinirli olduğu gözlemlenen Fatih Terim'in flaş ifadeler kullandığı ortaya çıktı. Maç sonrası "Galatasaray'ın böyle oynamaya hakkı yok" diyen Terim, "Bundan sonra formayı isteyen alacak, istemeyen kulübede oturacak" sözleriyle futbolculara adeta ultimatom verdiği öğrenildi.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi: