TRANSFER İÇİN DUBAİ'YE GİDİLDİ
Bu transferi bitirmek için 3 gün önce Dubai'ye giden Galatasaray İkinci Başkanı Abdürrahim Albayrak bugün İstanbul'a döndü.
"GALATASARAY TRANSFER YAPACAKTIR"
Galatasaraylı futbolseverlerin 'Transfer müjdesi' beklediği Abdurrahim Albayrak, havalimandında yaptığı açıkalmada Alan Carvalho ve Pato ile görüştüklerini söyledi..
"ALAN'A VE KÜLÜBEN TEŞEKKÜR EDİYORUM"
Alan Carvalho ve kulübüne teşekkür eden Albayrak, "Her şey yolunda gidiyordu. Birden bire transferler yattı diye haberler çıktı. Bekleyip göreceğiz, arkadaşlar" ifadelerini kullandı..
PATO AÇIKLAMASI DA GELDİ
Abdurrahim Albayrak, Pato'yla ve kulübüyle de görüştüklerini belirtirken "Bizi ağırladılar, teşekkür ediyorum" dedi..
GALATASARAY'DAN RESMİ AÇIKLAMA GELDİ
Abdurrahim Albayrak'ın havalimanında yaptığı açıklamadan dakikalar önce ise Galatasaray Kulübü, resmi internet sitesinde flaş bir 'transfer' açıklamasında bulundu..