Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluk yarışı içinde bulunan Galatasaray, sahasında lider Beşiktaş'ı 3-1 mağlup etti.
Sarı-kırmızılı takım, galibiyet serisini 4 maça çıkardı ve puan farkını 3'e indirdi.
Ezeli rakibine karşı üstün oynayan Cimbom, ligin bitmesine 2 hafta kala şampiyonluk umudunu da korudu.
Teknik direktör Fatih Terim de maç sonu yaptığı açıklamada "Galatasaray vazgeçmeyecek ama önce kendi maçını kazanmayı amaçlayacak. Galatasaray, kendi maçını kazandıktan sonra diğer sonuçlara bakar. İnsan bu futbolu ve sonucu görünce, bazı şeylere üzülüyor tabii." ifadelerini kullandı.
Deneyimli teknik adam ayrıca maç sonu basın toplantısında kendisine sözleşmesinin sezon sonunda biteceğinin hatırlatılması üzerine, "Bu konuda fikrim var ama bunlardan uzak maçlara hazırlanıyoruz. Derbiyi kazanan oyuncuların önüne geçmeyelim" diyerek ayrılığa dair de açık kapı bıraktı.