Ruslar geliyor! Gözler 21 Haziran'a çevrildi...

Rus basını, Türkiye’ye uçuşların 21 Haziran’da başlayabileceğini yazarken, Ruslar da uçak-otel rezervasyonları için düğmeye bastı. İşte merak edilen tüm detaylar...

Hem Türk turizmciler hem de Ruslar 21 Haziran tarihine kilitlendi. Rus basını, Türkiye'nin vaka sayısındaki düşüşle uluslararası Coronavirüs kriterlerini son verilere göre karşıladığı, Antalya'nın 21 Haziran'da açılabileceği yorumunu gündeme taşırken, Ruslar da otel ve uçak rezervasyonları için düğmeye bastı.
Rusya Tur Operatörleri Birliği ATOR'un yayın organında yer alan haberde "Antalya'ya uçuşlar, Rusya operasyon merkezinin kararıyla yeniden başlatılabilir" denildi.
Ator'un yazısında, yabancı destinasyonlarla turistik uçuşları açmaya karar verirken 3 kritere bakıldığı belirtilerek, şöyle denildi: "İlk kriter vaka oranının son 2 haftadaki 100 bin kişi başına 40'ı geçmemesi. Antalya tatil beldeleri bu kritere göre güvenli, çünkü bu rakam 40'ın altında. İkinci kriter, 14 gün içinde yeni vakaların ortalama günlük büyüme oranı. Bu oranın yüzde 1'e eşit veya daha düşük olması gerekir. Tüm Türkiye'de 24 Mayıs-6 Haziran arası bu veri negatif çıktı. Üçüncü kriter ise 1'den az olması gereken virüs bulaştırma katsayısı. Türkiye bu kriteri de karşılıyor."
GÖZLER HEYETTE
Türkiye, charter uçuşlarına izin çıkması için Rusya'dan bu hafta resmi heyetin ziyaretini bekliyor.
TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.