Bitcoin, Ethereum, Dogecoin ne kadar oldu? 19 Nisan kripto para piyasaları son durum!

Kripto para piyasalarında özellikle son günlerde dikkat çeken gelişmeler yaşanırken haftanın ilk gününde gözler son duruma çevrildi. Son 24 saat içinde dalgalı seyir yaşayan Bitcoinde yüzde 3.19 gerileme görülürken, birimin haftalık kaybı yüzde 4.45 olarak hesaplandı. Bitcoin'in toplam piyasa hacmi de, 1.0 trilyon 66.6 milyar dolar düzeyindeydi. Peki, Bitcoin, Ethereum, Dogecoin ne kadar oldu? İşte 19 Nisan kripto para piyasaları son durum...

Bitcoin ve diğer birimlerdeki son fiyatlar piyasalardaki gelişmeleri takip edenler tarafından araştırılıyor. Son haftalarda kripto para piyasalarında hareketli dakikalar yaşanıyor. Bitcoin fiyatlarında da inişli çıkışlı bir seyir görülüyor. Kripto para piyasalarında, son 24 saatte en yüksek hacimli 100 birimden 27 birimin değeri düşerken, düşenlerden bir birim de ilk 10 birimin arasında yer aldı. Peki, Bitcoin, Ethereum, Dogecoin ne kadar oldu? İşte son gelişmeler...

BİTCOİN NE KADAR OLDU?

Madencilerin Bitcoin ağına harcadıkları tahmini hesaplama gücünü ifade eden hash oranındaki sert düşüş ve ABD'nin "para aklama suçlaması"na hazırlandığına ilişkin savlara dayandırılan nedenlerle sert düşen Bitcoin, hafta sonunda indiği 52,000 dolardan 57,000 dolar düzeyine döndü. Bitcoin'deki sert düşüşle 2.0 trilyon doların altına çekilen toplam piyasa hacmi de 2.09 trilyon dolara döndü.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.