Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Başkanı Muhiddin Gülal, Ağrı'ya hem rezerv hem tesis müjdesi verdi

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Başkanı Muhiddin Gülal, fon bünyesindeki şirketlerin 2020'yi olağanüstü bir performansla kapattığını belirterek, "TMSF kayyumunda yönetilen 796 şirket 2020'de 37.2 milyar lira ciroya, 3.4 milyar lira kâra ulaştı. Aktif büyüklükleri 70.2 milyar lira oldu" dedi. Gülal, Koza Altın'ın Ağrı Diyadin'e bağlı Mollakara'da bulduğu altın rezervine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Başkanı Muhiddin Gülal, fon bünyesindeki şirketlerin 2020'yi olağanüstü bir performansla kapattığını belirterek, "TMSF kayyumunda yönetilen 796 şirket 2020'de 37.2 milyar lira ciroya, 3.4 milyar lira kâra ulaştı. Aktif büyüklükleri 70.2 milyar lira oldu" dedi. Gülal, Koza Altın'ın Ağrı Diyadin'e bağlı Mollakara'da bulduğu altın rezervine ilişkin şunları söyledi: "38 noktada sondaj çalışmalarımız devam ediyor. Ağrı'da tesis kurmayı gerektirecek ve buna değecek iyi bir rezerv söz konusu. Mayıs sonu ya da Haziran itibarıyla tesisimizi kuracağız. 2022 içerisinde oradan altın çıkarmayı hayal ediyoruz. Hemen hemen 1.000 kişiye yakın istihdam sağlayacağız."

ERCİYES'TEN YÜZDE 194 KÂR
Muhiddin Gülal, Erciyes Anadolu Holding'e ait 24 şirketin bulunduğunu, grubun 2020 sonu itibarıyla 15.8 milyar liralık aktif büyüklüğe ulaştığını, devir tarihinden bu yana aktif büyüklükte yüzde 87, kârda yüzde 194, ciroda yüzde 167, özkaynakta yüzde 70 artış yaşandığını anlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.