Deprem mi oldu? İstanbul son dakika deprem nerede, şiddeti kaç? Kandilli Rasathanesi AFAD son deprem listesi

Deprem mi oldu? İstanbul son dakika deprem mi oldu? Sorusu soruluyor vatandaşlar depremin şiddetini öğrenmek istiyor. Birçok ilde hissedilen deprem kısa süreli paniğe neden oldu. Kandilli Rasathanesi ise depremin büyüklüğünü 4.3 olarak açıkladı. İstanbul'da deprem, özellikle Halkalı ve Avcılar tarafında yoğun bir şekilde hissedildi. İstanbul'da bugün yaşanan deprem sonrası, fay hatlarındaki kırılmalarla oluşan depremin nedenleri de bir kez daha gündemdeki yerini aldı. Vatandaşların deprem konusunda bilgi edinmek adına araştırmaları sürerken, AFAD, konuyla ilgili detayları internet sitesinden paylaştı. İşte, depremin meydana geliş nedenleri hakkında tüm bilgiler.

Deprem mi oldu? Son dakika haberine göre İstanbul ve çevresinde bir deprem meydana geldi. Depremin şiddetine ve derinliğine dair henüz bir açıklama yapılmadı. İstanbul ve çevresinde kısa süreli paniğe neden olan bir deprem meydana geldi. Kandilli Rasathanesi ve AFAD tarafından yayınlanan verilere göre son depremler listesi güncelleniyor. İşte 24 Eylül 2020 meydana gelen son depremler... İstanbul Valiliği: Saat 16.38 Marmara Denizi'nde Tekirdağ'ın Marmaraereğlisi ilçesi açıklarında 4,2 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Deprem İstanbul'da da hissedilmiştir. Deprem kaynaklı herhangi bir olumsuzluk şu ana kadar bildirilmemiştir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.