Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 17 Eylül BIST 100 en çok değer kaybeden hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, yüzde 0,32 değer kazancıyla 17 Eylül'ü 1.110,66 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, yüzde 0,32 değer kazancıyla 17 Eylül'ü 1.110,66 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Kapanış Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Selçuk Ecza Deposu 8,65 8,88 -2,59
Deva Holding 19,43 19,90 -2,36
Sasa Polyester 16,66 17,00 -2,00
Klimasan Klima 14,33 14,60 -1,85
Şok Marketler 12,38 12,60 -1,75
Vestel 16,88 17,16 -1,63
Kartonsan 726,40 738,40 -1,63
Otokar 145,80 147,90 -1,42
Bursa Çimento 5,84 5,92 -1,35
Gübre Fabrik. 28,06 28,40 -1,20
Eczacıbaşı İlaç 6,74 6,82 -1,17
Coca Cola İçecek 44,62 45,14 -1,15
Akçansa 13,06 13,20 -1,06
Aygaz 11,30 11,42 -1,05
Aksa 6,84 6,91 -1,01
Anadolu Efes 20,66 20,86 -0,96
Kardemir (D) 3,14 3,17 -0,95
T.S.K.B. 1,08 1,09 -0,92
Koza Altın 79,55 80,25 -0,87
İpek Doğal Enerji 11,96 12,05 -0,75

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.