Koronavirüs sonrası işe dönüşte 4 ay kriteri!

Koronavirüsün hızla yayılmasıyla birlikte normal hayattaki çalışma düzeni tamamen değişti. Bazı iş yerleri tamamen kapanırken bazıları ise evden çalışma sistemine geçiş yaptı. Koronavirüsün ekonomi üzerindeki etkisini azaltmak için işe dönüş ile ilgili araştırmalar yapan bilim insanları bunun sadece iki aşama ile mümkün olabileceğini söyledi. Oxford Üniversitesi, Covid-19 döneminde normalleşme aşamasına geçişle önce gençlerin ofise dönmesini, riskli yaş grubunda olanlar ve kronik hastaların ise 4 ay boyunca daha evden çalışmaya devam etmesini önerdi. Araştırmacılar, herkesin aynı anda işe dönmesinin büyük bir risk taşıdığını ve hastanelerde ani doluluğa neden olabileceğini bildirdi.

Bilim insanları, yeni tip corona virüs (Covid-19) kaynaklı binlerce ölümü azaltmak ve ekonomiyi korumak için en iyi stratejinin işe iki aşamalı dönüş olduğunu açıkladı. Oxford Üniversitesi, Covid-19 döneminde normalleşme aşamasına geçişle önce gençlerin ofise dönmesini, riskli yaş grubunda olanlar ve kronik hastaların ise 4 ay boyunca daha evden çalışmaya devam etmesini önerdi. Araştırmacılar, herkesin aynı anda işe dönmesinin büyük bir risk taşıdığını ve hastanelerde ani doluluğa neden olabileceğini bildirdi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.