Boy boy indirim afişleri asan firmalar, ucuzluğun hakkını veremedi. Etikette yüzde 2-3’te sınırlı kalan indirimlerle firmalar, ‘Attığın taş ürküttüğün kuşa değmedi’ dedirtti ...
Enflasyonile topyekunmücadelekampanyasıkapsamında binlercefirma elini taşınaltına koydu. Bufirmalardan biri deİsveç kökenli IKEAoldu. Kampanyakapsamında IKEAseçili ürünlerdeyüzde 10 indirimyaptı. Ancak devafişlerle duyurduğudevede kulak kalanindirimler de dikkatçekti. IKEA, yaptığıyüzde 2-3 oranındaki indirimlerile 'Attığın taş ürküttüğün kuşa değmedi'dedirtti. Şirket; mutfak dolabını 10 bin750 liradan yaklaşık yüzde 2 indirimyaparak 10 bin 550 liraya, gardırobu da2 bin 434 liradan yüzde 3 iskonto ile 2bin 364 liraya satışa sundu. YÜZDE 2 İSKONTO ŞAŞIRTTI
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.
Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.
İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi
hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.
Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların
maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.