Kâr tatili

Dolar ve eurodaki yükseliş yılbaşı rotasını yurt içine çevirirken, özellikle kayak merkezleri gözde oldu. Ancak artan taleple fiyatlar da yükselişe geçti

Döviz kurlarındaki yükseliş, yılbaşı turlarının rotasını yurt içine çevirdi. Yeni yılı farklı bir yerde karşılamak isteyenler, ağırlıklı olarak tercihini 'yakın yerler'den yana kullanıyor. Turizmciler, geçen yıla oranla yurt dışına olan taleplerin yüzde 40 azaldığını söylerken, yurt içinde en çok tercih edilen destinasyonlar arasında Kartalkaya, Palandöken gibi kayak merkezleri ve ünlü sanatçıların olduğu otellerin bulunduğunu belirtiyor. Yurt dışına çıkmak isteyenlerin ise ağırlıklı olarak Paris'i seçtiği, bunun yanında Viyana, Prag, Barcelona'nın da talep aldığı ifade ediliyor. Yılbaşında, yurt içi ve yurt dışında 2-3 günlük kısa turlar daha çok tercih ediliyor. Yılbaşı tatili için yurt içinin cazip hale gelmesi, fiyatları da etkiledi. Artan taleple fiyatlar şimdiden yüzde 20-30 zamlandı.
YENİ SEZON UMUDU
Tur Operatörleri Platformu Sözcüsü Cem Polatoğlu, Rusya ve Almanya başta olmak üzere bazı ülkelerden yeni sezon için rezervasyonlar yapılmaya başlandığını belirterek, şöyle konuştu: "Şimdiden rezervasyon almak bizim 2017 yılından umutlu olmamızı sağlıyor. 2017'de bu yılın üzerinde turist ağırlayacağımızı öngörüyoruz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.