İlk 6 ayda 821 milyon lira kâr

VAKIFBANK, 2015'in ikinci çeyreğinde elde ettiği 386.3 milyon TL net kâr ile yılın ilk 6 ayında toplam 821 milyon TL net kâr açıkladı. Çeyrek dönem kârını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10.6, 6 aylık net kârını ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13.6 artıran VakıfBank'ın aktif büyüklüğü yılbaşından bugüne yüzde 10'luk artışla 174 milyar TL'yi, nakdi kredileri yüzde 13 artışla 118 milyar TL'yi, toplam mevduatı ise yüzde 9 artışla 100 milyar TL'yi aştı. VakıfBank Genel Müdürü Halil Aydoğan, nakdi ve gayrinakdi kredilerle ekonomiye aktardıkları kaynağın 150 milyar TL'yi aşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, şöyle konuştu: "Küresel ölçekte oynaklığın arttığı ve gelişmekte olan ekonomilere yönelik risk algısının yüksek seyrettiği yılın ilk yarısında, büyümeden taviz vermeden, hedeflediğimiz alanlarda sektör ortalamalarının üzerinde büyüyerek bilançomuzu başarılı bir şekilde yönetmeye devam ettik. Ana iş kolumuz olan kredilerin toplam aktifler içindeki payının yüzde 68 ile banka tarihindeki en yüksek orana ulaşmasından ve bu alandaki liderliğimizi devam ettirmiş olmaktan dolayı son derece memnunum."
BÜYÜME SÜRÜYOR
VakıfBank'ın net kârını sektör ortalamasının üzerinde artırdığını ifade eden Aydoğan, "Kârlılığa önem vererek büyümeye devam ediyoruz. İkinci çeyreği yüzde 11 kâr artışı ile tamamladık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.