Muhtarlardan 500 milyon katkı

Siyasi partiler, seçimlerde reklamcılar için iyi bir müşteri olurken; mahallelerdeki küçük matbaaların yüzlerini de muhtarlar güldürdü. Yaklaşık 160 bin aday, tanıtım için son 2-3 ayda yarım milyar liraya yakın para harcadı. Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu Genel Başkanı Hüseyin Akdeniz, bir muhtar adayının afiş, pankart, el ilanı, broşür gibi kendi tanıtımlarını yapmak için hazırlattığı reklam araçlarına harcadığı paranın ortalama 3 bin lira olduğunu belirterek, şöyle konuştu: "160 bin civarında aday olduğu düşünülürse de harcama 480 milyon lirayı buluyor."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.