Onur konuğu Türkiye

Fransa'nın Cannes şehrinde düzenlenen dünyanın en büyük gayrimenkul fuarı MIPIM, dün kapılarını açtı. Bu yıl Türkiye'nin 'Onur Ülkesi' olarak yer aldığı fuarda, tarihinde ilk kez Türkiye için ayrı bir çadır kuruldu. Yaklaşık bin metrekare büyüklüğündeki Türkiye Çadırı'nın açılışını da İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş yaptı. 28 firma ve 500'ün üzerinde katılımcı ile fuarda yer alan Türkiye, bir yandan gayrimenkul potansiyelini tanıtırken, bir yandan da Türkiye'ye özgü şov yapıyor. Türkiye Çadırı'nda horonlukemençeli açılış yapılırken; çadırı ziyaret eden yabancı yatırımcılara da Türk kahvesi ve Türk lokumu ikram ediliyor. Topbaş, milyarlarca dolarlık yatırımın İstanbul'a gelmek için sırada olduğunu gözlemlediğini ifade ederek, fuarda pek çok yabancı yatırımcının İstanbul'u sorduğunu kaydetti. 83 ülkenin, bin 850 şirket ve 4 bin 300 yatırımcıyla katıldığı fuarı, 20 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.

METROPOL İLGİ ODAĞI OLDU

VARYAP-Gap İnşaat Ortak Girişimi tarafından İstanbul Finans Merkezi'nde inşa edilen Metropol İstanbul' un standına ziyaretçiler yoğun ilgi gösterdi. MIPIM'deki Metropol İstanbul maketinde yer alan Metropol Kule ilgi çekti. GAP İnşaat Direktörü Ayberk Yalın, projeye yoğun ilgi olduğunu belirterek, "Parisli bir mimarlık şirketinin sahibi projemizi çok beğendi. Ayrıca, projedeki alışveriş caddesi Catwalk'ta yer alan 470 ticari üniteye de 3 bin civarında yerli ve yabancı markadan talep geldi" dedi.

BURÇİN GÖKTAN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.