Bankaların yeni gözdesi KOBi

Bankalar esnaf ve küçük işletmelere yönelik ürünleri artırdı. Yarışa Yapı Kredi de katıldı

Bankacılık sektöründeki KOBİ yarışı giderek hızlanıyor. Birçok banka küçük ve orta boy işletmelerle (KOBİ) esnafa yönelik ürünlerini artırırken, yarış vatandaşa yarıyor. Bankalar, KOBİ'lere, finansal desteğin yanında danışmanlık hizmeti de vermeye başladı. Sektördeki birçok bankanın yarıştığı bu alanda Yapı Kredi de yer alıyor. Gazetelerin ekonomi müdürleriyle sohbet toplantısı düzenleyen Yapı Kredi CEO'su Faik Açıkalın, bu konudaki çalışmalarını anlatırken, bireysel bankacılığın yanı sıra KOBİ bankacılığına daha fazla yoğunlaşacaklarını belirtti. Açıkalın, "3 yıl önce KOBİ müşteri sayımız 365 bin iken, 2011'de bu rakam 600 bine çıktı. 2012'deki hedefimiz, KOBİ'lere daha fazla yoğunlaşarak ve karşılıklı daha yüksek katma değer yaratarak bu sayıyı 700 bine ulaştırmak" dedi. Bu yıl 50- 60 civarında yeni şube açmayı planladıklarını söyleyen Açıkalın, "2013 sonunda bin şubeyi geçeriz" diye konuştu.
BİRİNCİLİK HEDEFİ
"Kriz sonrasında 2010'da kaldığımız yerden büyümeye devam yaklaşımı izledik. 2011'de sloganımız akıllı büyüme oldu" ifadesini kullanan Açıkalın, şöyle devam etti: "Artık bankacılıkta işler değişiyor. Rekabet artıyor. Doğru alanlarda farklılaşacak şekilde kendinize avantaj yaratmak zorundasınız. Akıllı büyüme bu anlamda çok önemli hale geldi. Gelecek 5 yıllık stratejimiz doğrultusunda birinci olmadığımız alanlarda da birinci olmayı öngörüyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.