MEB İstanbul-Ankara-İzmir lise taban-tavan puan tablosu detayları... LGS lise taban puanları 2020 ne oldu?

Lise giriş sınavı olan LGS 21 Haziran cumartesi günü 2 oturum şeklinde gerçekleşti. MEB LGS 2020 sınav soru cevaplarını erişime açtı. Netlerini öğrenen öğrenciler LGS puanlarını resmi olmasa da öğrendi. 2020 lise tercih kılavuzu henüz yayınlanmadı. Peki 2020 yılında lise taban puanları ve il il liselerin yüzdelik puanları nasıl olacak? 2020 nitelikli lise yüzdelik dilim puanları tablosu açıklandığında haberimizde olacak. Peki İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Balıkesir, Kütahya, Bursa, Edirne, Konya, Kayseri ve diğer illerdeki liselerin taban puanları ve yüzdelik dilimleri 2020 yılında kaç olacak? İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

Binlerce 8. sınıf öğrencisinin hayalindeki liseye girmek için ter döktüğü LGS sınav 21 Haziran cumartesi günü yapıldı. 8. sınıf birinci dönem müfredat ve kazanımları esas alınarak yapılan sınavın ardından LGS yüzdelik dilim ve puan hesaplama nasıl yapılır sorusunun yanıtı araştırılmaya başlandı. LGS sınav sonuçları 16 Temmuz'da da açıklanacak. MEB LGS sınavının soru ve cevaplarını yayımladı. Öğrenciler de LGS hesaplama robotu ile muhtemel puanlarını öğrendi. Peki 2020 yılında lise taban puanları ne zaman belli olacak, il liselerin yüzdelik dilimleri nasıl hesaplanacak ve nitelikli lise yüzdelik dilimleri ne zaman yayınlanacak? İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.