DGS'ye kaç kişi girdi, başvurdu? 2021 DGS 180-190-200-210-220-230-240-250-260-270-280-290-300 puanla nereye girilir?

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından DGS sonuçları erişime açıldı. Dikey Geçiş Sınavına (2021-DGS) ait değerlendirme işlemleri tamamlanması ve sonuçların açıklanmasıyla birlikte adaylar DGS 4 yıllık geçiş yapılacak bölümlere odaklandı. Peki, DGS'ye kaç kişi girdi, başvuru yaptı? 180-190-200-210-220-230-240-250-260-270-280-290-300 puanla nereye girilir? İşte bilinmesi gerekenler...

Binlerce kişinin heyecanla beklediği DGS sonuçları ÖSYM tarafından erişime açıldı. Adaylar, sınav sonuçlarına ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. Kimlik numaraları ve aday şifreleri ile erişebiliyor. Bu bağlamda adaylar DGS taban-tavan puanları ile başarı sıralaması hakkında araştırmalara başladı. Peki, DGS'ye kaç kişi girdi, başvurdu? 2021 DGS 180-190-200-210-220-230-240-250-260-270-280-290-300 puanla nereye girilir? İşte detaylar...

DGS SONUÇLARI AÇIKLANDI

11 Temmuz 2021 tarihinde uygulanan 2021 Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavına (2021-DGS) ait değerlendirme işlemleri tamamlanmıştır.

Adaylar, sınav sonuçlarına 11 Ağustos 2021 tarihinde saat 14.15'ten itibaren ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. Kimlik numaraları ve aday şifreleri ile erişebileceklerdir.

İşte DGS'te dair yapılan son açıklamalar;

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.