10 ilde kayıplar verdiğimiz deprem dünya medyasında da manşetlere çıktı

10 ilde kayıplar verdiğimiz deprem dünya medyasında da manşetlere çıktı. Büyük acı neredeyse her ülkede manşet olurken İngiliz The Sun, ‘Kalbimiz sizinle’ manşetini attı. Financial Times da, ‘Yüzyılın Felaketi’ başlığıyla dikkat çekti.

The Guardian birinci sayfasında Diyarbakır'da enkaz altından çıkartılan bir kız çocuğunun fotoğrafını kullanırken, "Feci": Türkiye ve Suriye'yi vuran depremde binlerce ölü" başlığını attı. Gazete "Son 100 yılın en güçlü sarsıntıları şehirleri harabelere çevirdi" diyor.
THE TIMES: Dev deprem, binlerce kişiyi uykusunda öldürdü.
FINANCIAL TIMES: Son 84 yılın en büyük depreminin Türkiye ve Suriye'yi sallamasının ardından binlerce ölü. Türkiye büyük krizle başa çıkmaya çalışıyor.
DAILY TELEGRAPH: Hatay'da enkazdan çıkartılan bir gencin fotoğrafını kullandığı ilk sayfasında Türkiye'de 100 yıldır yaşanan en büyük depremde binlerce kişinin öldüğünü belirtiyor.
BBC: Türkiye'nin gördüğü en büyük deprem olabilir. Can kayıpları her saat artıyor.
CNN: Maalesef can kaybı 10 bine çıkabilir.
NEW YORK TIMES: Deprem derin iz bırakacak. Depreme uyku ve kar fırtınasında yakalandılar.
THE SUN: Türkiye, tarihin en büyük sarsıntısıyla karşı karşıya. Kalbimiz sizinle.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.