İlan-ı ih@net

Evlilik dışı ilişki arayanlar için 2009 yılında hizmete giren 'Gleeden' adlı ihanet sitesinin Fransa'daki reklam kampanyaları, Fransızlar'ı kızdırdı. Sitenin Fransa'da metro, otobüs durakları, billboardlar ve en son belediye otobüslerine reklam vermesi, Fransızlar'ın tepkisine neden oldu.
1.5 MİLYON ÜYESİ VAR
Reklam kampanyasının sloganında 'ısırılmış bir elma ve üzerinde kadınlar tarafından düşünülen alışılmadık ilişki buluşması' mesajı yer aldı. Fransızlar'ın yoğun tepkisi üzerine 'Gleeden' şirketi reklamlarını çekmek zorunda kaldı. Şirketin sözcüsü Solene Paillet, "Bu tepkiye anlam veremiyoruz. 1975 yılından bu yana Fransa'da eşlerin birbirini aldatması cezaya tabii değil" diyerek reklam kampanyasını savundu. Bu arada sitenin Avrupa'da tam 1.5 milyon üyesi var.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.