-Olm sus, sessiz konuş... çaktırmadan yukarı bak..
-Ne var lan yukarıda...
-Yaa. İzliyolar olm, mikroskop bu..
- Ee napcaz..
- Bölünüp ikiye ayrılalım, izimizi kaybettirmeye çalışalım.
- Hadi bakalım...
- Hobaaa..
- Hamza dayı, yengeyi nutrettin'in klonuyla görmüşler...
- Neaaa? Parçalarım ulan çekirdeğini, nerde o?
- Aha şu değil mi?
- Yav o bizim hanımın 4 nesil klonu. Yetişkin bir bakteri o.
- Sorun yok o zaman, hadin bölünüp okey oynayalım.
- Ama bu sefer plazmalar senden.
- Ayıpsın abi...
- Naber lan ibibik!
- Saygılı ol... Mitoz geçirerek seni ben ürettim!
- Hadi len... Asıl ben seni!
- Ama ama ama...
- Hönkkkkhhh!!!
- Abi noluyo?
- Hnnnhhhhh!!
- İyi misin abi?
- Ya kabız olmuşum da, mitoz geçiremiyorum.
-Abi kavga var -Tamam koç, bölünüp geliyorum hemen.
-Sercan abi, ablam telefona gelemez, şu an bölünüyo...
-Hiii.. Niye söyledin, öldürcem seni!
-Ulan yine yanlış adamı yakaladınız.
-Buda mı klon çıktı komserim, of yaa bu kaçıncı..
-Hmm adın Mandrake demek.. ne yaparsın.
-İkiye bölünebilirim.
-Hadi len ordan.
-Orhan ben buralardan sıkıldım artık! Dışarıda başka burunlar, başka mukozalar varmış!!
- Peki hayatım! Şöyle önlere doğru gel. Ben bir hapşurtayım şunu.
Şişe nerde?
Acile gelen bir hasta, "Banyo yapıyordum, ayağım kaydı, bir soda şişesinin üzerine düştüm" der. Doktorlar hastada kan ya da kesik izi bulamaz.
Hasta utana sıkıla şişenin rektum bölgesinde durduğunu söyler.
Şişe ameliyatla çıkarılır. Acildeki personel gülmemek için kendini zor tutar.
Gerçek kesit
Siz hiç karanlıkta iyi göremediğiniz için yakıt deposunun, tam dolup dolmadığını çakmak yakarak kontrol etme cesaretini kendinizde buldunuzmu!
Kayseri şehirlerarası otobüs terminalinde yolcu otobüsüne mazot alan muavin Z. T. deponun tam dolup dolmadığından emin olmak için çakmak çakarak kontrol etmek ister.
Sonuç:
Buharlaşan mazotun parlaması ve muavinin yanık tedavisi için hastahaneye kaldırılması...