CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Masal dünyasında gezinti

Eklenme Tarihi 24 Temmuz 2013
"Beni ormana kaçırdılar.
Ellerinde telsiz vardı.
Sivil giyimli şahıslardı.
Ağaçlık alanda iner inmez vurmaya başladılar.
Ormanda saatlerce işkence ettiler.
Neden eyleme katıldığımı sordular.
Bizim gibi eylemciler yüzünden saatlerce uykusuz kalıyorlarmış."
Bu ifade bir öğretmene ait.
Gezi Parkı eylemlerine destek için İzmir'de yürüyüşe katılmış.
Sonra kaçırıldığını söyleyerek polise başvuruyor.
Kendisine ormanda işkence eden polislerin yakalanmasını istemiş.
Onu ormanda yerlere düşürmüşler.
Vah vah.
Darp edip, kafasına silah dayanmış.
Kim ulan bu ayılar.
Bir öğretmene bu yapılır mı?
Yuh olsun size.
Çocuklarımızı, geleceğimizi emanet ediyoruz biz öğretmenimize.
Siz dağa kaldırıp, ormana sokuyorsunuz.
Noluyor lan!
Burası Burkina Faso mu?
Yoksa faso fiso mu?
Kel bir şahıs varmış işkencecilerin içinde.
Öğretmenimizin ağzının içine silah sokmuş.
"Vallahi Barut tadını aldım" diyor.
Sen misin Gezi eylemine katılan.
Adama böyle barutla iftar açtırırlar.
Ayağını denk alacaksın.
Yok öyle üç kağıda bir köfte.
Öğretmen kardeşimizi arabadan da atmışlar iyi mi?
Vay magandalar vay.
Arkadaşımız Eğitim Sen üyesi.
Ee böyle ormanda işkence görürsen ne olur?
Sendikan da ayağa kalkar.
Nitekim kalktılar.
İşkencecileri yerden yere vurdular.
Sonuç olarak ortaya çıkan şu;
Polis işkenceci polisleri arıyor.
Ararken de fazla uzatmayalım...
"Ormana kaçırdılar" dediği saatte...
Turgutlu'da olduğunu tespit ediyor.
Öğretmen kardeşimiz KAÇIRILMAMIŞ.
Yalan söylemiş.
Yani tamamen uydurmuş.
Eşiyle kavgalıymış.
Barışmak için böyle bir hikaye uydurmuş.
Ne kafaya silah dayamak var....
Ne de ağza silah sokmak falan.
"Neden eyleme katıldın" diyen de yok.
Sadece ve sadece "YENGE" olayı var sahnede.
"Eski eşim belki acır bana" diye düşünmüş.
"Acır da barışırız" demiş.
Kalkmış böyle bir masal anlatmış.
Yenge de henüz acıma yok.
Böyle bir haber gelmedi.
Vallahi ben acıdım öğretmenimize.
Yazık yahu.
Barıştırmak lazım yengeyle.
Bir de "İşkence var" diye ortalığı ayağa kaldıran sendikaya acıdım.
Şube Başkanı "Biz arkadaşın beyanına göre hareket ettik" diyor.
Eğer ortada "Yenge" olayı varsa özür diliyorlarmış kamuoyundan.
Öyle diyorlar.
Vallahi acınacak bir durum yahu.
Öğretmen hakkında suç uydurma iddiasıyla dava açılmış.
Yazık be kardeşim.
Adamı yengeyle barıştırsak daha iyi değil mi?
Bir Türk atasözü der ki;
Eşiyle kavga edip küsen gerçeklere de küser.
Masallar dünyasında GEZİ'nir.