Başbakan'ın eşine ağır hakaret ettiler.
Diktatörlükler suçladıkları
Başbakan'ın ailesine hakaret.
Saddam olsa asardı.
Kaddadi toprağa gömerdi.
SİSİ meydanda kurşuna dizerdi.
Peki ne yaptı "Diktatör" dedikleri?
Hakaret edenin kellesini mi vurdurdu?
Twitter'in şalterini mi indirdi?
Sosyal medyayı mı yasakladı?
E diktatörler öyledir.
Şak diye indirir adamı.
Şalteri de...
Ama yok.
Twitter, sosyal medya devam.
Önüne gelene hakaret küfür.
Ayaklanma çağrıları.
Kan görmek istiyor birileri.
Öyle bir algı oluşturdular ki;
Sosyal medyada sülaleye dalmak sanki
özgürlüğün bir parçası.
Dedik ya artık insanın eşine bile saldırıyorlar.
Yetiyor mu peki?
Hayır.
Şimdi de Başbakan'ın kızına döndüler.
Koskoca CHP milletvekili de twit modasına uydu.
Siyasi rakibini kızına hakaret ederek vurdu.
O milletvekili de, genel başkanı da çok sık
aynı cümleyi kullanıyor.
Başbakan'a "Diktatör" diyor.
Ama hiç korkmadan...
Hiç tınmadan...
Hiç utanmadan aile üzerinde siyaset yapıyorlar.
Belden aşağı vuruyorlar.
Solcu kafa bunlar.
İçlerinde darbe isteyenler var.
Tıpkı Saddam gibi azınlığın tahakkümünü istiyorlar.
Tıpkı Kaddafi gibi azınlığın yönetmesini istiyorlar.
Tıpkı SİSİ gibi seçilmişleri devirmek istiyorlar.
Diktatörler gibi konuşuyorlar.
Diktatörler gibi düşünüyorlar.
Sandıkta geçemediklerine "Diktatör" diyorlar.
Nasıl bir tezattır bu Ya Rabbi?
"Diktatör" dediklerinin ailesine bile saldırma
hürriyetini doyasıya yaşıyorlar.
Nasıl bir diktatörlük bu yahu?
Yeryüzünde var mı böylesi?
Ailesine aleni saldıracaksın utanmadan...
Sıkılmadan...
Kim diktatör?
Kim darbe istiyor?
Kim azınlığın çoğunluğu devirmesi için dua ediyor?
Nasıl bir demokrasidir bu?
Hangi demokrasi kitabında yazıyor?
Seçileceksin.
Seçilmenin hazzını yaşayacaksın.
Seçilenin devrilmesini isteyeceksin.
Seçilene muhalefet yapacağım diye ailesine,
kızına saldıracaksın.
Sonra da; "Ben Halk Partisiyim.
Halkın partisiyim" diyeceksin.
Polise ana avrat küfür eden milletvekili
hala o partide dolaşıyor.
Tık yok.
Kimse gıkını çıkarmadı.
Devleti yönetmeye talip olacaksın.
Devletin polisini geçeceksin.
Anasına avradına dalacaksın.
Demokrasi yanlısı mısınız?
Yoksa Demokrasinkaf mı?
Ne?
Bir milletvekili çıktı.
Bayan gazeteciye hakaret etti.
Ne oldu?
Başbakan disiplin kuruluna sevketti.
Devletin polisine ana avrat söven milletvekili orada.
CHP disiplin kurulu nerede?
Kemal Bey analar, bacılara daldı partin.
Sosyal medyada, ekranlarda kadınlara saldırıyor.
Siz de twit atmıştınız bir zamanlar;
"Kadın hayatı değiştirir...
Kadın dünyayı değiştirir.
Kadınlar benim umudumdur.
Türkiye'yi değiştireceklerdir" diye.
Evet...
Siz değiştirmeseniz de...
Kadınlar değiştirecek.
Belden aşağı kadına vuranları!!!