Japonya'da üretmek için alınan iki sırtlan 4 yıl boyunca çiftleşmeyince 2014'te durum araştırılıp hangisi fark edildi?

Japonya'da bir hayvanat bahçesinin 2010'da Güney Kore'den, üretmek için alınan iki sırtlan 4 yıl boyunca çiftleşmeyince 2014'te durum araştırılıp hangisi fark edilmiştir sorusu hakkındaki araştırmalar arama motorları üzerinde yoğunluk kazandı. Kim Milyoner Olmak İster seyircileri Kenan İmirzalıoğlu tarafından yarışmacıya yöneltilen bu sorunun yanıtı heyecanla araştırıyor. İşte çok konuşulan soru, şıkları ve cevabı...

Japonya'da bir hayvanat bahçesinin 2010'da Güney Kore'den, üretmek için alınan iki sırtlan 4 yıl boyunca çiftleşmeyince 2014'te durum araştırılıp hangisi fark edilmiştir sorusunun yanıtı Kim Milyoner Olmak İster izleyiciler tarafından sorgulanıyor. Cumartesi akşamları saat 20.00'de ATV'de Kenan İmirzalıoğlu sunumuyla ekranlara gelen programda sorulan her soru merak konusu oluyor. Peki, bu sorunun yanıtı nedir? İşte milyonların merak ettiği sorunun yanıtı...

MİLYONER'DE ÇOK KONUŞULAN O SORU

Soru: Japonya'da bir hayvanat bahçesinin 2010'da Güney Kore'den, üretmek için alınan iki sırtlan 4 yıl boyunca çiftleşmeyince 2014'te durum araştırılıp hangisi fark edilmiştir?

A: Erkek olanın sırtlan olmadığı

B: İki sırtlanın erkek olduğu

C: Erkek sırtlanın depresyonda olduğu

D: Sırtlanların birbirinden hoşlanmadığı

Doğru cevap: B: İki sırtlanın erkek olduğu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.