Bugünkü
Takvim

Şifa deposu

Şifa deposu pırasa
İçerdiği vitamin ve mineraller ile dikkat çeken pırasa, sağlığa olan faydalarıyla göz dolduruyor. Zengin probiyotik içeren bu sebze, bağırsaklarda bulunan yararlı bakterilerin sayısını çoğaltıyor. Bağırsak hareketlerini artırıyor ve kabızlığı bitiriyor. Bir porsiyon yemeği, bir küçük boy muz, bir küçük boy soğan ve sarımsak, bir yetişkinin günlük prebiyotik gereksinimini karşılıyor. Kalsiyum da içeren pırasa, kemikleri güçlendiriyor. Göz sağlığını destekliyor. Düşük kalorisi ile kilo vermeyi kolaylaştırıyor. Ancak bağırsak hareketlerini aşırı hızlandıracağından ölçülü tüketmemek gerekiyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.