Bugünkü
Takvim

in acısını çıkarın

Migrenin acısını çıkarın
Dayanılmaz lara neden olan migren, sosyal yaşamı olumsuz etkiliyor. Uzmanlar, ağrısını azaltan besinleri sıralıyor:
SU: Migren ağrılarını önleyici ve azaltıcı etki gösterir. Migren hastalarının günde en az 1.5 litre su içmesi gerekir.
BAHARAT: Acı biber, tarçın, zencefil gibi baharatlar, migren ağrısını hafifletmeye yardımcı olur.
: Badem, fındık, yer fıstığı ve ceviz gibi kuruyemişler migren ağrılarını hafifletmeye yardımcı olur.
YEŞİL SEBZE: Ispanak, marul, pırasa ve brokoli migren ağrısına karşı direnç sağlar.
: Haftada bir kez balık tüketmek, migren ağrısını hafifletir.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.