Bir aylık bebeğini sobada diri diri yakmıştı, Valilik'ten açıklama geldi..
Son dakika haberleri... Türkiye, uzun yıllardır görmediği vahşet haberini dün duydu. Yozgat'ta bir kadın bir aylık bebeğini önce bıçakladı ardından sobada diri diri yaktı. Jandarma, bir aylık bebeğini diri diri yakan Fatma Büyük'ü gözaltına aldı. Jandarma evde inceleme yaparken Valilik ise olayla ilgili açıklama yaptı. Fatma Büyük, eşi Hakan Büyük ve kayınvalidesi adliyeye sevk edildi. İşte Yozgat'ta sobada diri diri yakılan bebek dehşetinde son dakika gelişmeleri...
