Paris’te sıcak dehşeti: 24 saatte 3 bin kişi hastanelik oldu!
Paris’te aşırı sıcaklar sağlık sistemini alarma geçirdi; sadece 24 saatte 3 bin kişi hastanelik oldu. Sıcak dalgasına karşı çaresiz kalan şehir sakinleri, güneş ışınlarını kesmek için pencerelerini alüminyum folyolarla kapatarak sıra dışı bir önleme imza atıyor.
Emirhan Ceylan Takvim.com.tr Dünya