GameFi sektörüne 5 ayda 4.5 milyar dolar yatırım

Oyun ekosistemini blokzinciri teknolojisiyle büyüten GameFi girişimlerine 5 ayda 4.5 milyar dolar yatırım yapıldı. Pazar payının yüzde 60’ı mobil oyunlardan oluşuyor.

MOBIL OYUNLAR PAZARDAN 1.7 KAT HIZLI BÜYÜYOR
DATA.AI tarafından hazırlanan raporda, mobil oyunların pazarın yüzde 60'ına hakim olduğu belirtilirken, bu sektörün video oyun pazarının tamamından 1.7 kat daha hızlı büyüdüğüne dikkat çekildi. Mobil oyunların yaygınlaşmasının 2016'da başladığını vurgulayan Jims Knowlton, "İlk FPS oyunu sayılan Maze Warfare, 1973'te piyasaya sürülmüştü. Bu oyunun bugün pek bilinmemesi, şüphesiz teknolojinin ve yüksek performanslı donanımların yaygın olmamasından kaynaklanıyor. Bugün ise oldukça farklı bir noktadayız. Statista verilerine göre FPS, 2021'in son aylarında dünya çapında her yaş grubunda en çok tercih edilen oyun türü oldu. Mobil cihazlar yüksek performanslı donanımlara sahip ve bu sayede video oyunlar daha çok kişiye ulaşıyor. Bu sebeple bir FPS oyunu olan Forfeit'i de bilgisayarda, web tarayıcılarında ve mobilde oynanabilecek şekilde geliştiriyoruz. Bugün en popüler oyun motorlarından biri olan Unity platformunda geliştirilen Forfeit, FPS oyun sektörüne yeni bir soluk getirmeyi amaçlıyor" ifadelerini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.