Instagram hesap dondurma nasıl yapılır? Instagram geçici hesap kapatma linki ve işlemi

Instagram'da hesap kapatma işlemi nasıl yapılır? Geçici olarak hesabını kapatmak isteyenler için gerekli adımları yazımızda derledik. Gün geçtikçe kullanıcı sayısı daha da artan Instagram'da hesap dondurma işlemi haftada bir kez yapılabiliyor. Peki, Instagram hesap dondurma nasıl yapılır? İşte Instagram geçici hesap kapatma linki ve işlemi...

Instagram dondurma işlemi nasıl yapılır? Instagram hesabını mobil uygulama üzerinden dondurmaya çalışan kullanıcıların çabaları boşa gidiyor. Genellikle mobil üzerinden aktif olarak kullanılan sosyal medya uygulamasında hesap dondurma işlemi mobil üzerinden yapılmıyor. Haberimizde hesap dondurma işleminin nasıl yapılacağı konusunda detayları derledik. Peki, Instagram hesap dondurma nasıl yapılır? İşte Instagram geçici hesap kapatma linki ve işlemi...

INSTAGRAM HESAP DONDURMA NASIL YAPILIR?

Instagram hesabını geçici süre kapatmak isteyenler sadece haftada bir kez bu işlemi gerçekleştirebilecekler. Hesabınızı dondurduktan sonra geri açarsanız tekrar dondurmak için bir hafta beklemeniz gerekecek. Instagram dondurma işlemi mobilden değil de masaüstü üzerinden yapılıyor.

İşte Instagram hesap dondurma işlemleri:

Geçici olarak Instagram hesabınıza kimsenin erişmesini istemiyorsanız, geçici hesap kapatma özelliği ile isteklerinizi yerine getirebilirsiniz.

Bilgisayarınızdan tarayıcıya girerek Instagram'ı açın.

Sağ üst sekmede yer alan profilinize tıklayın.

"Profili Düzenle" sekmesine tıklayın

Sağ en altta "Hesabımı geçici olarak kapat" seçeneğine tıklayın

Daha sonra ekrana gelen sayfada "Hesabını neden kapatıyorsun" sekmesinde, neden kapatmak istediğiniz sorusuna yanıt vererek işleme devam edin.

Devam etmek için şifrenizi tekrar girin.

Son olarak "Hesabı geçici olarak kapat" butonuna tıklayın.

Hesabınız tekrar şifreniz ile girene kadar dondurulacak.

INSTAGRAM HESAP DONDURMA LİNKİ İÇİN TIKLAYIN

INSTAGRAM HAKKINDA

Instagram, 2010 tarihinde Kevin Systorm ve Mike Krieger tarafından kurulmuştur. Son zamanların en çok kullanılan sosyal medya uygulaması Instagram ilk olarak Burbn adıyla piyasaya çıktı.

Şirketin ortaklarından Kevin, kullanıcıların yer bildirimi yapmasına yarayan Foursquare adlı uygulamadan çok etkilenmiştir. Bunun biraz daha farklılaştırılarak kullanılabileceğini düşünen genç adam, fotoğraf ekleme özelliğini de kullanarak Burbn adlı uygulamayı kullanıcıların beğenisine sunmuştur. Uygulama, kullanıcıların belirli lokasyonlarda check in yapması, gelecek check in'lerini planlaması, arkadaşlarıyla buluşması karşılığında puan kazanması ve bu buluşmalarda çektiği fotoğrafları paylaşması üzerine kurulu olarak ortaya çıkmıştır.

Uygulama bir süre boyunca kullanıcılar tarafından kullanılmış, fakat uygulama geliştiricisi Kevin bir türlü istediği başarıyı elde edememiştir. Fakat tüm olumsuzluklara rağmen Kevin sürekli olarak uygulamayı geliştirmeye devam etmiş ve sonunda kendisine yol arkadaşı olarak Mike Krieger'ı almıştır.

İkili, bir dizi araştırmanın ardından kullanıcıların kullanım alışkanlıklarını analiz etmiş ve ilginç bir detaya erişmişlerdir. Çünkü kullanıcılar yer bildirim özelliğini hiç kullanmazken, fotoğraf paylaşımını aktif olarak kullanıp devasa bir kullanım verisine işaret etmiştir.

Bu veri onların bundan sonraki hayatına şekil verirken, sosyal medyaya da yeni bir platform kazandırmaya imkan tanımıştır. Kevin ve Mike bu veriden faydalanarak 2010 yılında, sadece fotoğraf paylaşımı için kullanılabilecek, filtreler ile şekil verilebilecek bir uygulamayı, yani İnstagram'ı ortaya çıkarmıştır.

Burbn ile yaşanılan aksiliklerden derledikleri deneyimi İnstagram'a aktaran ikili, 2012 yılında şirketi 1 milyar dolara Facebook'a satmıştır. Facebook satın almadan önce yaklaşık 30 milyon kullanıcısı olan sosyal medya platformu, satın almanın ardından geçen 4 yıllık sürede 500 milyon kullanıcıya sahip olmuştur.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.