Gözümüz ekranda!

Türkiye’de aktif sosyal medya kullanıcısı sayısı 51 milyona ulaştı. Sosyal medya kullanımında ise günde ortalama 2 saat 48 dakika ile dünyada 13’üncü sıraya yerleştik...

Cep telefonları, bilgisayarlar artık hayatımızın her anında yanımızda. Buna bağlı olarak internet, sosyal medya kullanımı da hızla artıyor. We Are Social ve Hootsuite'in birlikte hazırladığı rapor, Türkiye'de teknolojik hayatın ulaştığı noktayı gözler önüne serdi. Rapora göre, Türkiye'de 81 milyonluk nüfusun yaklaşık yüzde 67'si internet kullanıcısı. Ülkemizde internet kullanıcılarının sayısı 54.3 milyona ulaşırken, aktif sosyal medya kullanıcısı sayısının ise 51 milyona yükseldiği belirlendi. Mobil kullanıcıların sayısı da 59 milyona ulaştı.
FACEBOOK İLK SIRADA
Rapora göre, sosyal medya kullanımında dünyada ilk sırada 3 saat 57 dakika ile Filipinliler gelirken, ikinci sırada Brezilya'nın, üçüncü sırada ise Endonezya'nın yer aldığı belirlendi. Türkiye'nin ise günlük ortalama 2 saat 48 dakika ile 13'üncü sırada bulunduğu anlaşıldı. Dünyada en fazla kullanılan sosyal ağlar incelendiğinde ilk sırada 2.17 milyar kullanıcı ile Facebook yer alırken, 1.5 milyar kullanıcısı olan Youtube'un ikinci, 1.3 milyar kişinin kullandığı WhatsApp'ın ise üçüncü sırada olduğu belirlendi. Instagram ise 800 milyon kullanıcıya sahip.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.