Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var

Süper Lig'in 40. haftasında Galatasaray, sahasında Beşiktaş ile karşı karşıya geliyor. Karşılaşma öncesi açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, "Hiçbir şeyi ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var

Spor Toto Süper Lig'in 40. haftasındaki dev derbide Galatasaray, sahasında Beşiktaş'ı ağırlıyor.

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var-2

Karşılaşma öncesi sarı kırmızılıların teknik direktörü Fatih Terim, açıklamalarda bulundu.

İşte Fatih Terim'in açıklamaları:

Bir çok final oynadık, bu senenin finalini de bugün oynuyoruz. Bugün kazanmak için elimizden geleni yapacağız.

Hiçbir şeyi ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var-3

Takımıma güveniyorum, bu tip oyunlara ben alışığım.

Ön tarafta böyle maçlara alışkın, tecrübeli, bu tip maçlar için aldığımız oyunculara forma verdik. Ümit ederim, karşılığını verirler. Herhangi bir şey olursa gerekli müdahaleyi yaparız.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var-5Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var-6Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var-7

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler