Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: Hiçbir şeyden ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var
Süper Lig'in 40. haftasında Galatasaray, sahasında Beşiktaş ile karşı karşıya geliyor. Karşılaşma öncesi açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, "Hiçbir şeyi ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.
Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Spor Toto Süper Lig'in 40. haftasındaki dev derbide Galatasaray, sahasında Beşiktaş'ı ağırlıyor.

Karşılaşma öncesi sarı kırmızılıların teknik direktörü Fatih Terim, açıklamalarda bulundu.
İşte Fatih Terim'in açıklamaları:
Bir çok final oynadık, bu senenin finalini de bugün oynuyoruz. Bugün kazanmak için elimizden geleni yapacağız.
Hiçbir şeyi ne vazgeçmiş, ne de bırakmış bir halimiz var. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.

