Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler

Denizli maçı öncesi Fenerbahçe kenetlendi. Başkan Ali Koç ve Yönetim idmanın ardından takımla barbeküde bir araya geldi. Koç, "Şampiyonluk mücadelemiz son ana kadar sürecek" dedi. Başkan Ali Koç Bulut'un yerine takımın teknik sorumlusu olan Emre Belözoğlu için, "Başarılı olacağına inancım tam" dedi.

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler

HABERİ
SESLİ DİNLE

00:00 00:00
Tüm Sesli Haberler

Fenerbahçe'den Yukatel Denizlispor maçı öncesinde birlik mesajı geldi.

Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler-1

Öğle saatlerinde gerçekleştirilen antrenmanın ardından düzenlenen yemek organizasyonuna Başkan Ali Koç, Yönetim Kurulu Üyeleri Mustafa Kemal Danabaş ve Selahattin Baki, teknik patron Emre Belözoğlu ve ekibi, oyuncular, Futbol Akademi Genel Koordinatörümüz Tahir Karapınar ile personel katıldı.

Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler-2

Barbekü organizasyonunda keyifli anlar yaşanırken; Başkan Ali Koç futbolcularla tek tek ilgilendi ve onlarla sohbet etti.

Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler-3

Başkan Koç, "Sizden Denizli maçı ile birlikte bir çıkış süreci bekliyorum. Şampiyonluk mücadelemiz son ana kadar sürecek" dedi. Emre Belözoğlu da "Yepyeni bir motivasyonla tüm gücümüzü sahaya yansıtacağız" ifadesini kullandı.

Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç ve yöneticiler futbol takımı ile barbekü partisinde bir araya geldiler-4

KRAFT: ALTAY DAHA DA GELİŞECEK
Kaleci
antrenörü Kraft, "Altay sürekli gelişiyor. Eksikleri üzerine gidiyoriz Yan toplara çok çalışıyoruz" ifadesini kullandı.

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler