FIFA’nın Twitter hesabından başlattığı anket gündeme oturdu: Sosyal medyada Hagi-Alex kapışması!

FIFA'nın sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından başlatılan oylamada, efsane "10 numaralar" arasında gösterilen Galatasaraylı Gheorghe Hagi ile Fenerbahçeli Alex de Souza'nın Süper Lig'de forma giydiği dönemlerdeki performansının değerlendirilmesi istendi. Gün boyu devam edecek oylamaya, şimdiden 200 binin üzerinde futbolsever katıldı. Oyların yüzde 54,1'ini alan Alex, oylamada an itibarıyla ilk sırada yer alıyor.

Dünya futbolunun patronu FIFA'nın Twitter hesabından başlattığı anket gündeme oturdu. FIFA futbolseverlere, "Galatasaraylı Hagi mi, Fenerbahçeli Alex mi?" sorusunu sordu. İki takımın taraftarları bir anda büyük bir yarışa başlarken, gösterilen büyük ilgi FIFA'yı bile şaşırttı.

Şu ana kadar 200 binin üzerinde oy kullanılırken, Alex çok ufak bir farkla önde bulunuyor. Gece 00.00'da sona erecek olan anketin 1 milyon oya ulaşması bekleniyor.


Galatasaraylı taraftarlar Hagi'nin, Fenerbahçeli taraftarlar ise Alex'in anketi kazanması için sosyal medya üzerinden kampanyalar başlatmış durumda. Bu büyük yarışı kimin kazanacağı merak konusu.


İKİ YILDIZIN PERFORMANSLARI
1996 yılından emekliye ayrıldığı 2001 yılına kadar Galatasaray forması giyen Hagi, sarı-kırmızılı ekipte 192 karşılaşmada 71 gole imza attı. 2004-2012 sezonları arasında Fenerbahçe'de görev alan Alex ise 344 karşılaşmada 171 kez ağları sarstı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.