Ali Şansalan, Trabzonspor’dan özür diledi! "Hatalı karar verdim..."
Denizlispor - Trabzonspor maçında Nwakaeme’yi oyundan atan Ali Şansalan, Trabzonspor’dan özür diledi. Şansakan,"Pozisyon için, “‘Hatalı karar verdim”dedi.
Denizlisporile deplasmanda oynanan Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu maçında penaltı atışları sonucunda çeyrek finale kalan Trabzonspor'da hakem AliŞansalan ve VAR hakemi AbdülkadirBitigen'e tepkiler devam ediyor. Bordo- Mavili yönetim de Nwakaeme'ye çıkan kırmızı kart sonrasında karşılaşmanın hakem Ali Şansalan'ı sert dille eleştirdi. Maçın hakemi Ali Şansalan, müsabakanın ardından günah çıkardı ve "Hatalı karar verdim" itirafında bulundu.
KORİDORDA ÖZÜR DİLEDİ KoridordaTrabzonsporlu yöneticileri gören Şansalan, "Hatalıyım. Özür dilerim" dedi. Hatasını kabul etti.