Trabzonspor 2010-2011 sezonundan sonra en iyi performansını sergiledi

Trabzonspor zirveye ağırlığını koyarken 14. haftalar itibarıyla 2010-2011 sezonundan sonra en iyi performansına ulaştı. Ligde 14 maçta 7 galibiyet, 5 beraberlik ve 2 mağlubiyet ile 26 puan toplayan Bordo- Mavililer son 9 sezonun en yüksek puanını elde etti.

Trabzonspor zirveye ağırlığını koyarken 14. haftalar itibarıyla 2010-2011 sezonundan sonra en iyi performansına ulaştı. Ligde 14 maçta 7 galibiyet, 5 beraberlik ve 2 mağlubiyet ile 26 puan toplayan Bordo- Mavililer son 9 sezonun en yüksek puanını elde etti.
2010-11'DE 33 PUAN ALDILAR
Fırtına 2010-2011 sezonunun ilk 14 haftasında 10 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 yenilgi alarak 33 puan toplamayı başarmıştı. Trabzonspor son 9 sezonun en yüksek puanına ulaştı.

14 MAÇTA 27 GOL KAYDETTİLER
Trabzonspor 2010-2011 sezonunda 32 gol atarken kalesinde 9 gol gördü. Bordo- Mavililer bu sezon ise ligde 14 karşılaşmada 27 gol atarken ağlarında 15 gol gördü.

SÖRLOTH ATINCA MAĞLUBİYET YOK
Trabzonspor Sörloth'un gol attığı maçlarda yenilmedi
Fırtına Sörloth'un gol attığı maçlarda yenilmedi. 9 maçta 9 gol atan başarılı forvet, yaptığı 4 asistle Bordo-Mavili takımın elde ettiği 26 puanın 19'una katkı sağladı. Trabzonspor Sörloth'la 5 beraberlik, 4 galibiyet alırken kimseye yenilmedi.

STURRIDGE'DEN BÜYÜK TEPKİ
Trabzon'un golcüsü Sturridge, Antalyaspor maçında sahaya atılan yabancı maddelerin ahlaklı bir davranış olmadığını söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.